понеділок, 7 березня 2016 р.

Записъ Пана Лесков Черъняков на куплення крунтовъ в Тимка Кузъменка, в козака Тахътавуловъского, 1660 г.

Арк. 154 зв.

№ 248

Записъ Пана Лесков Черъняков на куплення крунтовъ в Тимка Кузъменка, в козака Тахътавуловъского, принятъ до книгъ наших мѣскихъ Полтавъскихъ, которий так ся в собѣ мѣетъ.

   Я, Тимко Кузъменко, обивател Полтавъский з села Тахътавулова, вѣдомо чиню сим доброволним писмом моѣм, ижем з вѣдомостю и за позъволенням отъца моего Кузъми и всѣхъ приятелей нашихъ близъкихъ и найдалшихъ продалъ зятю моему Лескови Черъняченкови всѣ крунта, дом з садом, з нивъемъ и зо усѣми приналежностями, що заживал отецъ мой, якожъ и я по отцу. Тедим то з доброй воли моей пустил у вѣчностъ приятелеви моему Лескови Черъняченкови за суму готовихъ грошей чотириста золтихъ полской личбы доброй монети. Волно будетъ Лескови Черъняченкови, жонѣ и потомком его тими грунтами владѣти, дат, продатъ и даром латъ, жадно нагабання, перешъкодъ и туръбаций правънихъ не од кого не поносячи, такъ од мене самого, чко тежъ и од братий и од усѣхъ приятелей нашихъ, що задля лѣпъшой вѣри твердости за вѣдомостю вряду меского Полтавъского, особъ нижей менованнихъ писмо мое до рукъ Лескови подаю, при подпис рукъ с притисненням печати меской Полтавъской.
   Писан у Полтавѣ, рок  АХS  (1660), мѣсяця Окътовърия  КФ  (29).

     Михайло Гончаръ, на мѣсцу Полковъницъком.
     Манецъ Хведорович Атаман, Петро Карпович Войтъ, Васкоко Кошъляк Буръмистръ

Немає коментарів:

Дописати коментар